Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Wydawnictwo:
PETRUS
Rok wydania:
2021
Liczba stron:
190
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Wymiary:
130x190
ISBN:
978-83-7720-634-8
Rodzaj publikacji:
książka

  • 39,90 zł
  • Nakład wyczerpany

"Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym „mentalność soborową”, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo „możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego".


prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski


"Opiniowany projekt publikacji uważam za bardzo interesujący, nowatorski w zakresie tytułowego problemu i inspirujący. Problem ten w publikacji przedstawiono - dzięki odpowiedniemu doborowi (wybitnych) autorów - w ujęciu interdyscyplinarnym, co jest szczególną zaletą. Redaktorom publikacji należą się gratulacje za taką konstrukcję i strukturę całego przedsięwzięcia. Sama praca ma ważkie walory poznawcze jak i dydaktyczne - i tym celom może w dalszej kolejności z powodzeniem służyć. Z pełnym przekonaniem można ją rekomendować zainteresowanym czytelnikom, w tym studentom studiów magisterskich
i doktoranckich podejmującym właśnie badania z zakresu tej interesującej tematyki".


o. dr hab. Michał Legan OSPPE
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II